.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران خبر داد:
تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی گروه مشاغل
مهلت تسلیم اظهار نامهء مالیاتی گروه مشاغل که شامل بازاریان، مهندسان و گروه پزشکی است تا پایان مرداد ماه تمدید شد.
تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی گروه مشاغل

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی مازندران علی‌اکبر حمزه‌ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران طی حضور در صدا و سیمای استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضع اقتصادی پیش آمده در کشور از تمهیدات ویژه به مودیان مالیاتی خبر داد و گفت: مهلت تسلیم اظهار نامهء مالیاتی گروه مشاغل که شامل بازاریان، مهندسان و گروه پزشکی است تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

حمزه‌ای افزود: صاحبان مشاغل می‌توانند اظهارنامه‌های مالیاتی خود را با مراجعه به نشانی www. tax.gov.ir تا پایان مرداد یا از طریق پیشخوان دولت، پست بانک و بنگاه‌های اقتصادی تسلیم و ارسال کنند.

اظهارنامه مالیاتی در فرم‌های مصوب سازمان امور مالیاتی تکمیل می‌شود و در موعد مقرر به اداره‌ی امور مالیاتی محل اقامت شخص حقیقی یا اداره‌ی امور مالیاتی محل وقوع دفتر شخص حقوقی تحویل داده می‌شود. به علاوه ضروری است که اظهارنامه مالیاتی و فیش واریز مالیات هر دوره تا ?? تیر ماه هر سال به اداره‌ی امور مالیاتی تسلیم شود. البته از سال ?? (یعنی سال مالی ??) این فرآیند به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی سازمان امور اقتصادی و دارایی انجام می‌شود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.